De ce Moldmetal?

România și toată Europa de Est este de câțiva ani într-o continuă dezvoltare. Foarte multe firme de construcții, fabrici sau proiecte antreprenoriale se dezvoltă exponențial și atrag după sine o revitalizare a pieței.

Noi ne propunem să le fim alături. Ne dorim să  dezvoltăm parteneriate de lungă durată, bazate pe încredere și respect. Suntem conștienți de faptul că doar așa putem să creștem, să dezvoltăm economia României și altor piețe unde suntem prezenți și să ne bucurăm de ce putem să construim împreună.

Cine suntem?

În 2014, acum 7 ani, am pus bazele companiei Moldmetal. A început ca un parteneriat între 2 buni prieteni și s-a dezvoltat într-o echipă de care suntem foarte mândri.

Astăzi putem spune că suntem unul dintre cei mai importanți traderi și importatori de produse metalurgice din România. Iar planurile noastre nu se opresc aici.

Suntem serioși, onești și optimiști – realiști și punem pasiune în tot ceea ce facem. Am reușit să încheiem parteneriate de lungă durată cu câțiva dintre cei mai importanți producători de produse metalurgice, pentru care suntem unici distribuitori.

Valorile Moldmetal:

  1. Siguranță

Nimic nu este mai important decât siguranța și sănătatea angajaților, partenerilor și clienților noștri. Ne asigurăm că respectăm toate măsurile de prevenție, pentru a preîntâmpina orice fel de accident în cadrul activităților Moldmetal.

 

  1. Echipă

Suntem interesați de dezvoltarea profesională a specialiștilor noștri prin participarea la cursuri, conferințe si evenimente de specialitate. Vrem să fim cei mai buni în domeniu, să îți oferim cele mai bune produse și servicii, iar creșterea echipei prin educație este un element cheie.

 

  1. Sustenabilitate

Preocupați de natură și generațiile viitoare, ne asigurăm că prin activitatea noastră, menținem un echilibru durabil pe plan social, economic, ecologic și al capitalului natural.

                                

  1. Cooperare

Suntem interesați să dezvoltăm parteneriate noi, de lungă durată, cu clienți din domenii cât mai diverse. În acest mod putem să facem schimb de experiențe și bune practici, care să ne ajute să oferim clienților noștri o experiență tot mai bună.